+Follow or +Home
Brownie Sizzles

maafkan saya ♥
Wednesday, 23 May 2012, 0 SHINee



kwan-2 ?jgn sedih g ye  ?tmbah-2 g kt 0wg 2 ..kmi x bermaksud nk wt mcm 2 ..maafkan saya ye !!cuii !! jgn sedih !kmi dengar cuii citer pwn rsa sedih semacam jer ...nanges kang bwu taw ~happy always 0ke ?don't be  sad ~klao jdi kt kmi ,,mybe akn nangis terok aihh..btw are u angry wif me  ?tdi kmi tnya x jwab pown ..senyap jer ..maafkan saya !klao ade wt salah ..kmi x nk tngok korang sedih-2 mcm nie ..kitew kna tabah menhadapi ujian dri yg maha esa..



Mutiara Kata Kehidupan ♥
Friday, 18 May 2012, 0 SHINee



Biarlah orang nk mengata kita  ,,jangan kita mengata kt 0wg lain  ..
Biarlah org memfitnah kita  ,, jangan kita melakukannya juga  ..
Biarlah orang menzalimi kita ,, kita cuba maafkan mereka  ..
Biarlah org mencaci kita  ,, doakan petunjuk buat mereka

Bercakaplah benda yang memberi faedah  , atau diam lebih baik ..
Kenangkanlah budi baik orang ..lupakan jasa kita  ..
Balaslah  jasa orang ,,lupakan jasa kita
Balaslah jasa orang  .. lupakan kejahatannya ..

Alangkah baiknya ..jika kita dibalas kejahatan  orang dengan kebaikan ..  
Erti Kegagalan ♥

Kegagalan  bukanlah bererti anda seorang yang gagal.. Ia hanyalah bererti  anda masih belum berjaya lagi ..

.Kegagalan bukanlah bererti anda tidak mencapai apa-apa ..Ia sebenarnya bererti anda sudah mempelajari sesuatu .

Kegagalan bukanlah bererti anda seorang yang bodoh  kerana mencuba ..Ia bererti  anda berani , anda teguh , bersemangat waja- berbanggalah dengan diri anda

Kegagalan bukanlah bermakna anda tidak akan berjaya ,, Ia hanyalah bermakna  anda memerlukan sedikit masa lagi ..

Kegagalan bukanlah bermakna anda kecundang ..Ia hanyalah bermakna anda berpeluang untuk bermula semula ..Mencuba sesuatu yang baru ..

Kegagalan bukanlah bermaksud  Tuhan  telah meninggalkan anda .. Ia hanyalah bermakna dia mempunyai rancangan yang lebih baik lagi .. Jadi benarlah   kegagalan itu  tidak pernah muktamad ..


Dalam Persahabatan ♥


Apabila kita ingin berteman  , janganlah kerana kelebihannya , kerana mungkin satu kelemahan , kau mungkin akan menjauhinya ..


Andai kau  ingin berteman  ,, janganlah kerana kebaikannya kerana mungkin dengan satu keburukan  , kau akan membencinya

Andai kau ingin sahabat yang satu janganlah kerana ilmunya , kerana apabila dia buntu , kau mungkin akan memfitnahnya ..

Andai kau ingin seorang sahabat janganlah  kerana sifat cerianya kerana andai  dia tak pandai menceriakan  , kau mungkin akan menyalahinya ..

Andai kau ingin seorang sahabat ...terimalah dia seadanya..kerana dia seorang sahabat  yang hanya manusia biasa ..Jangan diharapkan semuanya  sempurna kerana kau juga tidak sempurna..Tiada yang biasa-biasa menjadi satu sempurna tapi bersahabatlah kerana allah taala ..   
HUHU ! sedihnyerr .. :(


hello !assalamualaikum ! hurmm ,,sedihnyerr taon nie ,,mcm-2 berlaku ..ya allah ,tabahkanlah aty hambu mu ini ya allah ~sya nk minta maaf kt kwan-2 sya  ,,bb mungkin da sakitkan aty diorang ,,maafkan saya !! jebal ! >.< ..s0wy ye munat msa lam klas tdy ,,kmi x ley tlg ampa sngat -2 ,,mianhae ,, munirah : sowy ekk ,,klao kmi ade buli ampa ke ape-2 ke ... stress giler ~priksa !tuisyen ! homework ! grrr ...sabo je lew ~ ==''' rsa nk nagis pwn ade .. huhuxx! huihh !nk dekt kol 11 da ..semalam malam ! assalamualaikum..
i'm buzy this year !
Saturday, 17 December 2011, 0 SHINee


assalamualaikum.. hoho ,,it's donghae again..he's cute right?..lamo x edit n update blog...sbb mlas...dan sibuk sekolah..waa..bnyak keje kolah..so i'm getting buzy this year ! my azam is belajar bersungguh-2 , alamak da jadi bahasa rojak plak..x pela.asalkan korg phm..kan2?well, tiba -2 ak rasa yg dong hae nie cute..xD x de keje..btw  ak nk off terus la..k tata..jumpe taon depan ehhh silap ,,jumpa minggu depan.. hik3..tata..